Starszy inspektor: asp. mgr Karolina Kordyńska
Tel. (095) 76 39 661
tel. (095) 76 39 650
fax. (095) 76 39 660/670
kordynska@straz.strzelce.pl
Starszy inspektor: mgr Kinga Sikora
Tel. (095) 76 39 654
fax. (095) 76 39 670
sekretariat@straz.strzelce.pl
Do zadań Sekcji organizacyjno- kadrowej należy w szczególności:
1. W zakresie spraw kadrowych:
- realizowanie założeń polityki kadrowo – płacowej komendanta powiatowego;
- kontrola merytoryczna list płac sporządzonych praz Sekcję ds. finansów;
- opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie powiatowej;
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej oraz analizowanie stanu przyznanych etatów;
- prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych oraz emerytów i rencistów komendy powiatowej;
- sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno-rentowej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
- realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków
i pracowników cywilnych komendy powiatowej; - analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych oraz realizowanie zadań z zakresu wyszkolenia kwalifikacyjnego;
2. W zakresie spraw organizacyjnych:
- realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
- organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
- opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
- przygotowywanie zakresów czynności dla kierujących komórkami organizacyjnymi w Komendzie Powiatowej oraz sprawowanie nadzoru nad opracowywaniem zakresów dla pozostałych pracowników;
- prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej
w komendzie powiatowej; - organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
- przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
- opracowywanie propozycji zmian struktur wewnątrz organizacyjnych komendy powiatowej;
- organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
- realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
- prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
- prowadzenie gospodarki pieczęciami i stemplami w komendzie powiatowej;
3. W zakresie archiwizacji:
- prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.